|
|
| Jeg begyndte ret sent at udstille, idet jeg i mange år ikke kunne forudse, hvornår jeg ville være i USA eller Danmark. Det var derfor ikke muligt for mig at aftale udstillinger.
Af samme grund startede jeg med udelukkende at udstille mine printografier, fordi jeg impulsivt kunne stable en udstilling på benene, alene med min computer, en udvalgt digital printer, indramningsmaterialer og en god portion arbejdsindsats. Min første udstilling af originale malerier var på Islands Brygges Kulturhus i marts 2002. Kontakt mig venligst, hvis du ønsker en komplet udstillingsliste.
Afholdte udstillinger siden 2010: Zonta, Hillerød, September 2011 Copenhagen Fur, Glostrup, februar 2011 Loewener, Glostrup, november 2010 Galleri GAL, Frederiksværk, september 2010 Ældresagen, København, september 2010 Kulturhuset på Islands Brygge, august 2010 |